Friday, 20 April 2012

[Bukti] Samseng Yang Buat Kacau Di Kem MahasiswanDikenal Pasti

Wau. Beberapa hari yang lalu saya berlegar-legar di kawasan facebook dah mengusha-usha gambar dan status mereka dan meraki.

Tak kena langsung.

Baik siapa sebenarnya makhluk gemuk yang memimpin seramai 40 orang ganster malam 18/4/2012 haritu?

Tidak lain tidak bukan,

Posing maut

Muhammad Razali.
Dari Sekolah Menengah Kebangsaan Jalan Kebun.
Tinggal di Shah Alam
Boleh berhasa Johor, Banjar, Bugis & Malay.

Speaking konform hancus! Macam ni ke barisan kepimpinan PEMUDA UMNO?

Tak berintelektual dan hanya mampu bercakap dengan otot sahaja. Anak angkat Hasan Ali. Ingat aku tak nampak muka korang masa dekat forum Selamatkan Adiqah Umat tu?

Nah, bukti !

Bersama Hassan Ali dan Waris Malaya

Nak bertanya atau menyanyi?


Ni malam perjumpaan Waris Malaya sebelum penyerangan yang dirancang!

Dengan bangganya


Dan mereka inilah yang bertanggungjawab ke atas serangan 18 April tersebut. Dan mereka yang mengakibatkan kerosakan-kerosakan tersebut.

Speaker dirosakkan
Ini bukti bahawasanya mereka menolak untuk mendengar ucapan dan pandangan dari mereka yang bijak pandai. Sedangkan mereka sendiri ridak berpelajaran tinggi dan hanya makan duit orang sahaja.
Situasi buruk yang terjadi

Masturah disepak di muka



No comments:

Post a Comment